Selasa, 04 Februari 2014

ARTIKEL PENDIDIKAN VERSI BAHASA NEPAL

यस राज्य पुस्तकालय संग के छ , चासो चासो READ
के पुस्तकालयको देश( ... कहाँ हो ? )By : Ir । Agrend Wisnu Kusuma( मालिक , सामान्य प्रबन्धक , instructure , लेखक , ब्लगर र राष्ट्रियता टेस्ट प्रेरक )Xpert Bogor इन्डोनेसिया कम्पनी multitalented ।
पुस्तकालय ज्ञान र भावी पुस्तालाई एक भण्डार छ , विद्यालय / कलेज ढोकाहरू देश केटा अध्ययन गरिरहेको छ । पुस्तकालयको इन्डोनेशिया , जतिसुकै सानो आफ्नो सेवा स्थित र जहाँ मा रहने मा राष्ट्रको लगानी सम्पत्ति को एक हो । हामी ऐनामा हेरेर र शिक्षा को अनुहार मा प्रतिबिम्बित गर्न जारी छ एक हजार टापुका भूमि सुधार गर्न प्रतिबद्ध छ । हाम्रो शिक्षाको गुणस्तर मा गिरावट को मौलिक कारण एक इन्डोनेसियाली मानिसहरू पढेर चासो को अभाव छ । पढाइ मा भएका इन्डोनेसियाली राष्ट्र को लागि एक ठूलो समस्या भएको छ । किन छैन , जब एशिया मा सबै भन्दा कम सहित इन्डोनेसियाको सार्वजनिक हित , । साँच्चै विडंबना । अनि म तपाईंलाई यो पहिले यो घटना बारे समीक्षा गर्न शिक्षा विशेषज्ञ लेखन को धेरै भन्ने कुरामा सहमत छन् भन्नेमा म ढुक्क छु ।इन्डोनेसियाली मात्र कम्बोडिया र लाओस माथि उत्कृष्टता । वास्तवमा भन्ने हो भने , तल्लो पढ्ने बानी , रोग अज्ञानता र गरिबी संभवतः प्रगति र यो राष्ट्रको अस्तित्व खतरामा थियो । सबैभन्दा दुःखको कुरा , पढाइ चासो को कमी सामान्य जनसंख्या मा हुने मात्र होइन , तर पनि प्राथमिक , जूनियर उच्च , उच्च माध्यमिक विद्यालयमा विद्यार्थी , पढाइ चासो को स्तर मा कुनै पनि विद्यार्थीको अपेक्षाकृत कम छ । 2013 मा पनि सोमबार घटनाहरू , मुलुकको राम्रो State University पुस्तकालयको को एक स्थानीय प्राज्ञिक समुदाय अधिकारीहरु भ्रष्टाचार केहि तत्वों को दृश्य थियो । के यो देश पुस्तकालयको गलत हो ?राष्ट्रिय पुस्तकालय विशेष गरी दुर्गम क्षेत्रमा वा गाउँमा अझै पनि कम वा कम उत्साहजनक हो , इन्डोनेशिया मानिसहरूलाई चासो वा पुस्तक पढ्ने संस्कृति व्यक्त । नेशनल लाइब्रेरी ( नामली ) Gardjito को तालिम केन्द्रका प्रमुख सुरबाया Bratang नर्सरी मा आयोजित पुस्तकालयको संस्कृति उत्सव मा एक टक शो मा वक्ता भन्नुभयो, " कुनै चासो , तर कम राम्ररी पढ्न तिनीहरूलाई प्रोत्साहित गर्न सक्छ कि पुस्तक को उपलब्धता , किनभने उनलाई एक उत्साहजनक छैन छैन" शनिबार । साथै , उहाँले भन्नुभयो , इन्डोनेसियाली समाज पढाइ को संस्कृति को मौखिक संस्कृति बलियो छ । " कुनै पनि सुना संस्कृति छ विशेष गरी यो समयमा , " उहाँले भन्नुभयो । युनेस्को 2012 मा , सूचकाङ्कमा मा इन्डोनेसियाको पढेर चासो 0.001 पुगेको लिपिबद्ध । यो हरेक 1,000 मान्छे मा , पढाइ मा चासो राख्ने मात्र एक व्यक्ति छ भन्ने हो। यूएनडीपी मलेशिया प्रतिशत ( स्रोत वृत्तान्त रायटर , 2013 2 नोभेम्बर ) प्रति 86.4 पुगेको छ , जबकि वयस्क साक्षरता दर , मात्र 65.5 इन्डोनेशिया प्रतिशत छ जारी छ ।हामी यस्तो एक्लै Malasyia , थाइल्यान्ड र फिलिपिन्सको रूपमा छिमेकी देशहरू तुलना भने , यो साँच्चै पढाइ मा बच्चाको चासो अपेक्षाकृत आफ्नो देश अझै पनि , विभिन्न मा ( TKI / TKW ) विदेशी कामदार को अवशोषण को आफ्नो शिक्षा उत्पादन गुणस्तर र परिमाणमा लगानी देखि देख्न सकिन्छ छ थियो महसुस विदेश रोजाइको कम्पनीहरु । हामी यस्तो जापान एसिया मा सबै भन्दा उन्नत देशहरू संग तुलना यदि यसबाहेक , त यो काम छिटो र नवीनता पूर्ण बढ्दै छ जापान मा शैक्षिक जलवायु यति विपरीत छ । आजकल को पाठ्यक्रम हामी पहिले देखि नै कसरी जापान मा विज्ञान र प्रविधिको विकास को प्रगति पनि देखेका छौं । यो सबै जापानी सरकार समुदाय पढाइ भौतिक , विशेष गरी स्कूल छोराछोरी र विद्यार्थी , को आवश्यकता प्राथमिकता किनभने हो त कुनै आश्चर्य भने विशेष गरी कलेज परिसरों जापान , सधैं खचाखच विद्यार्थी मा पुस्तकालयको , ।इन्डोनेशिया क्याम्पस पुस्तकालयको परिस्थिति फरक , विश्वविद्यालयको पुस्तकालयमा बस एक भण्डारण रूपमा कुनै अधिक छ र पुस्तकहरु र अन्य सन्दर्भ सामग्री विभिन्न संग्रह प्रदर्शन । को विद्यार्थी संचित र काम अन्तिम म्याद छ भने , तब पुस्तकालयको संरक्षक बढ्न थाल्नुभयो , र फेरि पनि महत्वपूर्ण छैन । थप विडंबना , परिसर पुस्तकालयको अक्सर विवाहपूर्व भेटघाट लागि एक ठाउँ , पढ्न र छलफल गर्न एक स्थानको रूपमा प्रयोग गरिन्छ । एक कलेज विद्यार्थी र महत्वाकांक्षी वैज्ञानिकहरूले रूप , पुस्तकालयको सबैभन्दा विशेष गरी कार्य लेक्चर बनाउने वा पूरा गर्न एक सन्दर्भ बृद्धि गर्ने , पछि खोजे हुनुपर्छ । कारण एक्लोपन पुस्तकालयको हुन कारक , गिरावट विद्यार्थी पढाइ चासो , साथै पुस्तकालयहरु अतिरिक्त विद्यार्थीहरूको आवश्यकता पूरा नगरेको द्वारा समय संग गर्न सक्दैनन् । जिम्मेवारी को आवश्यकता पूरा गर्न , विद्यार्थीहरू अक्सर इंटरनेट मा समर्थन सामाग्री सिक्ने लागि देख छ जो तत्काल बाटो , रुचि । तसर्थ , यो कार्यक्रम संकलन गर्न एक प्रमुख चुनौती र दायित्व र अन्य क्याम्पस पुस्तकालयहरु भएको छ कि राम्रो लागि आकर्षक , , नवीन शानदार र प्रतिस्पर्धी भविष्य ।हाम्रो प्रयास गर्नुहोस् र वरपरको वातावरण मा नियालेर । किन ठाउँमा - जस्तै मल , कैफे र Resto , डिस्को , कैफे , सिनेमामा , संगीतको चरण मनोरञ्जन र मनोरंजन को ठाउँमा अरू थुप्रै हाम्रो समाज , विशेष गरी विद्यार्थी र युवा द्वारा इष्ट । ठाउँ साझा मनसाय संग एक रोजाइको घटना हो र अपेक्षा फरक हो । को प्रान्तीय , क्षेत्रीय , कलेजमा पुस्तकालयको पनि स्कूल पुस्तकालयहरु अझै पनि अपेक्षाकृत शान्त ग्रामीण आगंतुकों र उत्साही छन् जबकि । विशेष मोबाइल पुस्तकालयको आपूर्ति को आवश्यकता सेवा र पढाइ र मुलुकका विभिन्न कुनामा विपन्न सडक बालबालिका सुविधा बाहेक । तसर्थ , यस देश मा कैबिनेट सरकार र शैक्षिक विद्वान्हरूले सबै तत्व चाँडै , सुधार रणनीति , र वास्तविक काम STANDBY । आवश्यक भने , यो दराज राष्ट्रको वृद्धि को बुद्धि लागि देश सबै भागमा प्रारम्भिक संयुक्त आन्दोलनको एउटा रूप पढाइ राष्ट्रिय दिन को लागि सेट ।किन पढाइ मा कम विद्यार्थी चासो ? ( Arixs : 2006 ) अनुसार कारण छवटा कारणहरू पनि छन् : इन्डोनेसियाको ( 1 ) शिक्षा प्रणाली , विद्यार्थीले किताब पढ्नुपर्छ गरेको छैन ( 2 ) को पुस्तक पढेर तिनीहरूलाई तर्काउन कि सुख , खेल , र टीवी शो को संख्या , ( 3 ) पढाइ संस्कृति अझै पनि प्रमुख संस्कृति पढने देखि संस्कृति , ( 4 ) एक अन्य पुस्तकालयहरु अझै पनि एक दुर्लभ वस्तु हो , र जीवनको विभिन्न पृष्ठभूमिका ( 6 ) मा सामाग्री पढने को ( 5 ) असमान प्रसार जस्तै रीडिंग प्राप्त गर्न अर्थ भन्यो , हाम्रा पुर्खा वंशानुगत र कहिल्यै थियो पढ्न प्रोत्साहन उच्च शिक्षा praperguruan देखि बढेको छैन ।पुस्तकालय वास्तवमा जानकारीको लागि पढने को एक संस्कृति को निर्माण को लागि महत्त्वपूर्ण भूमिका खेल्छ । पुस्तकालयको विज्ञान नियन्त्रणमा दिशामा एउटा पुल , जानकारी पहुँच को उद्घाटन , साथै pengembangkan विज्ञान को लागि सन्दर्भ स्रोत बनाउन को लागि सही डेटा प्रदान गर्न महत्वपूर्ण योगदान प्रदान गर्न छ । अनि यो सबै मात्र पढेर प्राप्त गर्न सक्छन् । परिसर पुस्तकालयको ताकि विद्यार्थी र प्राज्ञिक समुदाय बढी सहज त्यहाँ यस्तो प्रकारले डिजाइन गरिनु पर्छ किन कि हो । पुस्तकालय विद्यार्थीहरूको प्यास चार तरिकामा ज्ञान लागि तिर्खा पूरा गर्न सक्षम हुनु पर्छ ।
पहिलो , , यस्तो सुविधा र इन्टरनेट नेटवर्क वा वाइफाइ अभाव रूपमा पुस्तकालयको सुविधा र पूर्वाधार , जोडने छलफल अन्तरिक्ष उत्पन्न गराउँछ, र पढाइ कोठा सुधार । यो महसूस गर्न सकिन्छ भने , यो निश्चित पुस्तकालयमा विद्यार्थी को ध्यान आकर्षित गर्नेछ । र हाल इन्डोनेशिया रोजाइको मा राज्य र निजी विश्वविद्यालयहरू द्वारा सञ्चालित एक धेरै देखिन्छ ।
दोस्रो , राम्रो सेवा , अनुकूल , र अनुकूल प्रदान । यो दर्शकहरु शिक्षित जम्मा हो दिइएको विशेष गरी महत्त्वपूर्ण छ । त्यसैले गरिब र खोक्रो पाठ्यक्रम थिए जो अधिकारीहरु को एक सेवा हो भने तिनीहरूले विरोध र पुस्तकालयको सुविधा प्रयोग गरेर कम सहज हुनेछ । बढाउँछ र पुस्तकालयमा आलोचना र सुझाव बक्स सुविधा ।
तेस्रो , पुस्तक पर्याप्त संग्रह को उपलब्धता । पढाइ सामाग्री ( पुस्तकहरु वा literarur ) को संग्रह पुस्तकालयको लागि सबै भन्दा महत्वपूर्ण घटक हो । संग्रह एक पुस्तकालयको पुस्तकको एक न्यूनतम अधिकार अपेक्षा गरिएको सिकाउनुभयो कुनै पनि विषयगत लागि आवश्यक छ र राशि पर्याप्त हुनु पर्छ । शिक्षा मन्त्री उर्दी 0686/U/1991 अनुसार , हरेक आधारभूत विषय र कला पाठ्यक्रमहरू दुई पुस्तकहरू पाठ्यक्रम ले विद्यार्थी सङ्ख्या कम्तीमा 10 % को प्रतिलिपिको सङ्ख्या हुनेछ प्रदान गरिनु पर्छ ।
चौथो , क्याम्पस जलवायु मा एक पढाइ बनाउन । Conducive शैक्षिक वातावरणको पुस्तकालयको गर्न लगनशील हुन विद्यार्थी प्रोत्साहित गर्नेछ । यो जम्मा लागि पढने दिने लेक्चरर चलाएर उदाहरणका लागि , गर्न सकिन्छ ।
पुस्तकालयको विभिन्न पक्षमा एक राम्रो सेवा प्रदान र साहित्यको आवश्यक आवश्यकताहरु को एक किसिम प्रदान गर्न सक्छन्, विद्यार्थी पुस्तकालयको लागि धेरै हुनेछ । यस्तो वातावरणमा एक्लै पुस्तकालयको द्वारा सिर्जना गर्न सकिँदैन , तर पुरा परिसर समुदाय संग सहयोग गर्नुपर्छ । संसारको कुनै आदर्श पुस्तकालयको प्रविधिमा आधारित modern.Semoga को भूमिका र समारोह को अनुकूलन माध्यम ले राष्ट्र को पढाइ चासो बचाउन लागौं । ( ओक 14 ) ।
Warriors ग्यालिलियो Bogor द्वारा प्रस्तुत



Tidak ada komentar:

Posting Komentar