यस राज्य पुस्तकालय संग के छ , चासो चासो READ
के पुस्तकालयको देश( ... कहाँ हो ? )By : Ir । Agrend Wisnu Kusuma( मालिक , सामान्य प्रबन्धक , instructure , लेखक , ब्लगर र राष्ट्रियता टेस्ट प्रेरक )Xpert Bogor इन्डोनेसिया कम्पनी multitalented ।
पुस्तकालय ज्ञान र भावी पुस्तालाई एक भण्डार छ , विद्यालय / कलेज ढोकाहरू देश केटा अध्ययन गरिरहेको छ । पुस्तकालयको इन्डोनेशिया , जतिसुकै सानो आफ्नो सेवा स्थित र जहाँ मा रहने मा राष्ट्रको लगानी सम्पत्ति को एक हो । हामी ऐनामा हेरेर र शिक्षा को अनुहार मा प्रतिबिम्बित गर्न जारी छ एक हजार टापुका भूमि सुधार गर्न प्रतिबद्ध छ । हाम्रो शिक्षाको गुणस्तर मा गिरावट को मौलिक कारण एक इन्डोनेसियाली मानिसहरू पढेर चासो को अभाव छ । पढाइ मा भएका इन्डोनेसियाली राष्ट्र को लागि एक ठूलो समस्या भएको छ । किन छैन , जब एशिया मा सबै भन्दा कम सहित इन्डोनेसियाको सार्वजनिक हित , । साँच्चै विडंबना । अनि म तपाईंलाई यो पहिले यो घटना बारे समीक्षा गर्न शिक्षा विशेषज्ञ लेखन को धेरै भन्ने कुरामा सहमत छन् भन्नेमा म ढुक्क छु ।इन्डोनेसियाली मात्र कम्बोडिया र लाओस माथि उत्कृष्टता । वास्तवमा भन्ने हो भने , तल्लो पढ्ने बानी , रोग अज्ञानता र गरिबी संभवतः प्रगति र यो राष्ट्रको अस्तित्व खतरामा थियो । सबैभन्दा
दुःखको कुरा , पढाइ चासो को कमी सामान्य जनसंख्या मा हुने मात्र होइन , तर
पनि प्राथमिक , जूनियर उच्च , उच्च माध्यमिक विद्यालयमा विद्यार्थी , पढाइ
चासो को स्तर मा कुनै पनि विद्यार्थीको अपेक्षाकृत कम छ । 2013
मा पनि सोमबार घटनाहरू , मुलुकको राम्रो State University पुस्तकालयको को
एक स्थानीय प्राज्ञिक समुदाय अधिकारीहरु भ्रष्टाचार केहि तत्वों को दृश्य
थियो । के यो देश पुस्तकालयको गलत हो ?राष्ट्रिय
पुस्तकालय विशेष गरी दुर्गम क्षेत्रमा वा गाउँमा अझै पनि कम वा कम
उत्साहजनक हो , इन्डोनेशिया मानिसहरूलाई चासो वा पुस्तक पढ्ने संस्कृति
व्यक्त । नेशनल
लाइब्रेरी ( नामली ) Gardjito को तालिम केन्द्रका प्रमुख सुरबाया Bratang
नर्सरी मा आयोजित पुस्तकालयको संस्कृति उत्सव मा एक टक शो मा वक्ता
भन्नुभयो, " कुनै चासो , तर कम राम्ररी पढ्न तिनीहरूलाई प्रोत्साहित गर्न
सक्छ कि पुस्तक को उपलब्धता , किनभने उनलाई एक उत्साहजनक छैन छैन" शनिबार । साथै , उहाँले भन्नुभयो , इन्डोनेसियाली समाज पढाइ को संस्कृति को मौखिक संस्कृति बलियो छ । " कुनै पनि सुना संस्कृति छ विशेष गरी यो समयमा , " उहाँले भन्नुभयो । युनेस्को 2012 मा , सूचकाङ्कमा मा इन्डोनेसियाको पढेर चासो 0.001 पुगेको लिपिबद्ध । यो हरेक 1,000 मान्छे मा , पढाइ मा चासो राख्ने मात्र एक व्यक्ति छ भन्ने हो। यूएनडीपी मलेशिया प्रतिशत ( स्रोत वृत्तान्त रायटर , 2013 2 नोभेम्बर )
प्रति 86.4 पुगेको छ , जबकि वयस्क साक्षरता दर , मात्र 65.5 इन्डोनेशिया
प्रतिशत छ जारी छ ।हामी
यस्तो एक्लै Malasyia , थाइल्यान्ड र फिलिपिन्सको रूपमा छिमेकी देशहरू
तुलना भने , यो साँच्चै पढाइ मा बच्चाको चासो अपेक्षाकृत आफ्नो देश अझै पनि
, विभिन्न मा ( TKI / TKW ) विदेशी कामदार को अवशोषण को आफ्नो शिक्षा
उत्पादन गुणस्तर र परिमाणमा लगानी देखि देख्न सकिन्छ छ थियो महसुस विदेश रोजाइको कम्पनीहरु । हामी
यस्तो जापान एसिया मा सबै भन्दा उन्नत देशहरू संग तुलना यदि यसबाहेक , त
यो काम छिटो र नवीनता पूर्ण बढ्दै छ जापान मा शैक्षिक जलवायु यति विपरीत छ ।
आजकल को पाठ्यक्रम हामी पहिले देखि नै कसरी जापान मा विज्ञान र प्रविधिको विकास को प्रगति पनि देखेका छौं । यो सबै जापानी सरकार समुदाय पढाइ भौतिक , विशेष गरी स्कूल छोराछोरी र
विद्यार्थी , को आवश्यकता प्राथमिकता किनभने हो त कुनै आश्चर्य भने विशेष
गरी कलेज परिसरों जापान , सधैं खचाखच विद्यार्थी मा पुस्तकालयको , ।इन्डोनेशिया
क्याम्पस पुस्तकालयको परिस्थिति फरक , विश्वविद्यालयको पुस्तकालयमा बस एक
भण्डारण रूपमा कुनै अधिक छ र पुस्तकहरु र अन्य सन्दर्भ सामग्री विभिन्न
संग्रह प्रदर्शन । को विद्यार्थी संचित र काम अन्तिम म्याद छ भने , तब पुस्तकालयको संरक्षक बढ्न थाल्नुभयो , र फेरि पनि महत्वपूर्ण छैन । थप विडंबना , परिसर पुस्तकालयको अक्सर विवाहपूर्व भेटघाट लागि एक ठाउँ , पढ्न र छलफल गर्न एक स्थानको रूपमा प्रयोग गरिन्छ । एक
कलेज विद्यार्थी र महत्वाकांक्षी वैज्ञानिकहरूले रूप , पुस्तकालयको
सबैभन्दा विशेष गरी कार्य लेक्चर बनाउने वा पूरा गर्न एक सन्दर्भ बृद्धि
गर्ने , पछि खोजे हुनुपर्छ । कारण
एक्लोपन पुस्तकालयको हुन कारक , गिरावट विद्यार्थी पढाइ चासो , साथै
पुस्तकालयहरु अतिरिक्त विद्यार्थीहरूको आवश्यकता पूरा नगरेको द्वारा समय
संग गर्न सक्दैनन् । जिम्मेवारी को आवश्यकता पूरा गर्न , विद्यार्थीहरू अक्सर इंटरनेट मा समर्थन सामाग्री सिक्ने लागि देख छ जो तत्काल बाटो , रुचि । तसर्थ , यो कार्यक्रम संकलन गर्न एक प्रमुख चुनौती र दायित्व र अन्य
क्याम्पस पुस्तकालयहरु भएको छ कि राम्रो लागि आकर्षक , , नवीन शानदार र
प्रतिस्पर्धी भविष्य ।हाम्रो प्रयास गर्नुहोस् र वरपरको वातावरण मा नियालेर । किन
ठाउँमा - जस्तै मल , कैफे र Resto , डिस्को , कैफे , सिनेमामा , संगीतको
चरण मनोरञ्जन र मनोरंजन को ठाउँमा अरू थुप्रै हाम्रो समाज , विशेष गरी
विद्यार्थी र युवा द्वारा इष्ट । ठाउँ साझा मनसाय संग एक रोजाइको घटना हो र अपेक्षा फरक हो । को
प्रान्तीय , क्षेत्रीय , कलेजमा पुस्तकालयको पनि स्कूल पुस्तकालयहरु अझै
पनि अपेक्षाकृत शान्त ग्रामीण आगंतुकों र उत्साही छन् जबकि । विशेष मोबाइल पुस्तकालयको आपूर्ति को आवश्यकता सेवा र पढाइ र मुलुकका विभिन्न कुनामा विपन्न सडक बालबालिका सुविधा बाहेक । तसर्थ , यस देश मा कैबिनेट सरकार र शैक्षिक विद्वान्हरूले सबै तत्व चाँडै , सुधार रणनीति , र वास्तविक काम STANDBY । आवश्यक भने , यो दराज राष्ट्रको वृद्धि को बुद्धि लागि देश सबै भागमा
प्रारम्भिक संयुक्त आन्दोलनको एउटा रूप पढाइ राष्ट्रिय दिन को लागि सेट ।किन पढाइ मा कम विद्यार्थी चासो ? (
Arixs : 2006 ) अनुसार कारण छवटा कारणहरू पनि छन् : इन्डोनेसियाको ( 1 )
शिक्षा प्रणाली , विद्यार्थीले किताब पढ्नुपर्छ गरेको छैन ( 2 ) को पुस्तक
पढेर तिनीहरूलाई तर्काउन कि सुख , खेल , र टीवी शो को संख्या , ( 3 ) पढाइ
संस्कृति अझै
पनि प्रमुख संस्कृति पढने देखि संस्कृति , ( 4 ) एक अन्य पुस्तकालयहरु अझै
पनि एक दुर्लभ वस्तु हो , र जीवनको विभिन्न पृष्ठभूमिका ( 6 ) मा सामाग्री
पढने को ( 5 ) असमान प्रसार जस्तै रीडिंग प्राप्त गर्न अर्थ भन्यो ,
हाम्रा पुर्खा वंशानुगत र कहिल्यै थियो पढ्न प्रोत्साहन उच्च शिक्षा praperguruan देखि बढेको छैन ।पुस्तकालय वास्तवमा जानकारीको लागि पढने को एक संस्कृति को निर्माण को लागि महत्त्वपूर्ण भूमिका खेल्छ । पुस्तकालयको
विज्ञान नियन्त्रणमा दिशामा एउटा पुल , जानकारी पहुँच को उद्घाटन , साथै
pengembangkan विज्ञान को लागि सन्दर्भ स्रोत बनाउन को लागि सही डेटा
प्रदान गर्न महत्वपूर्ण योगदान प्रदान गर्न छ । अनि यो सबै मात्र पढेर प्राप्त गर्न सक्छन् । परिसर पुस्तकालयको ताकि विद्यार्थी र प्राज्ञिक समुदाय बढी सहज त्यहाँ यस्तो प्रकारले डिजाइन गरिनु पर्छ किन कि हो । पुस्तकालय विद्यार्थीहरूको प्यास चार तरिकामा ज्ञान लागि तिर्खा पूरा गर्न सक्षम हुनु पर्छ ।
पहिलो
, , यस्तो सुविधा र इन्टरनेट नेटवर्क वा वाइफाइ अभाव रूपमा पुस्तकालयको
सुविधा र पूर्वाधार , जोडने छलफल अन्तरिक्ष उत्पन्न गराउँछ, र पढाइ कोठा
सुधार । यो महसूस गर्न सकिन्छ भने , यो निश्चित पुस्तकालयमा विद्यार्थी को ध्यान आकर्षित गर्नेछ । र हाल इन्डोनेशिया रोजाइको मा राज्य र निजी विश्वविद्यालयहरू द्वारा सञ्चालित एक धेरै देखिन्छ ।
दोस्रो , राम्रो सेवा , अनुकूल , र अनुकूल प्रदान । यो दर्शकहरु शिक्षित जम्मा हो दिइएको विशेष गरी महत्त्वपूर्ण छ । त्यसैले
गरिब र खोक्रो पाठ्यक्रम थिए जो अधिकारीहरु को एक सेवा हो भने तिनीहरूले
विरोध र पुस्तकालयको सुविधा प्रयोग गरेर कम सहज हुनेछ । बढाउँछ र पुस्तकालयमा आलोचना र सुझाव बक्स सुविधा ।
तेस्रो , पुस्तक पर्याप्त संग्रह को उपलब्धता । पढाइ सामाग्री ( पुस्तकहरु वा literarur ) को संग्रह पुस्तकालयको लागि सबै भन्दा महत्वपूर्ण घटक हो । संग्रह
एक पुस्तकालयको पुस्तकको एक न्यूनतम अधिकार अपेक्षा गरिएको सिकाउनुभयो
कुनै पनि विषयगत लागि आवश्यक छ र राशि पर्याप्त हुनु पर्छ । शिक्षा मन्त्री उर्दी 0686/U/1991 अनुसार , हरेक आधारभूत विषय र कला
पाठ्यक्रमहरू दुई पुस्तकहरू पाठ्यक्रम ले विद्यार्थी सङ्ख्या कम्तीमा 10 %
को प्रतिलिपिको सङ्ख्या हुनेछ प्रदान गरिनु पर्छ ।
चौथो , क्याम्पस जलवायु मा एक पढाइ बनाउन । Conducive शैक्षिक वातावरणको पुस्तकालयको गर्न लगनशील हुन विद्यार्थी प्रोत्साहित गर्नेछ । यो जम्मा लागि पढने दिने लेक्चरर चलाएर उदाहरणका लागि , गर्न सकिन्छ ।
पुस्तकालयको
विभिन्न पक्षमा एक राम्रो सेवा प्रदान र साहित्यको आवश्यक आवश्यकताहरु को
एक किसिम प्रदान गर्न सक्छन्, विद्यार्थी पुस्तकालयको लागि धेरै हुनेछ । यस्तो वातावरणमा एक्लै पुस्तकालयको द्वारा सिर्जना गर्न सकिँदैन , तर पुरा परिसर समुदाय संग सहयोग गर्नुपर्छ । संसारको
कुनै आदर्श पुस्तकालयको प्रविधिमा आधारित modern.Semoga को भूमिका र
समारोह को अनुकूलन माध्यम ले राष्ट्र को पढाइ चासो बचाउन लागौं । ( ओक 14 ) ।
Warriors ग्यालिलियो Bogor द्वारा प्रस्तुत
Selasa, 04 Februari 2014
ARTIKEL PENDIDIKAN VERSI BAHASA NEPAL
Diposting oleh
BIMBEL PLUS XPERT MULTITALENTA INDONESIA BOGOR HOTLINE SERVICE HP. 08561321290, 087874078105, 085772556290
di
19.42
Terima kasih Atas Kunjungan Anda Bersama Blog Bimbel Plus Sistem Multimedia Learning di Ciampea - Bogor
Pengasuh Utama : Ir. Agrend Wisnu Kusuma, MSi. (Owner)
Karakter Owner :
Suka tantangan dan adventure, Leadership kuat, berjiwa entrepreneur, inovatif, Math Instructure, Trainer Instructure, Penulis modul /buku belajar siswa. Hoby : Wisata Kuliner, Music, Reading, Hunting , Browsing, dan Download data, Adventure Traveler, Wisata kuliner, Pecinta Lawak, Seni Lukis dan Pahat, Organisatoris, dan Diskusi Kelompok .
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar